torsdag 15 april 2010

Underbara glas


Efter en lång väntan har jag nu fått besked att min leverans av mina underbara glas är på väg. Leveransen beräknas komma till mig före 1a maj. Undrar hur detta skall firas? När leveransen väl kommer blir det ialla fall en flaska bubbel så man får testa champagneglasen, viktgt att veta att de håller samma höga kvalitet som rödvinsglasen som är duktigt testade.
Vi har haft rödvinsglasen i c;a 1 år nu, och de är sååååå goda att dricka ur. Vi har använt dem till vardags då de passar till det mest, vin, saft, läsk mm. Jag maskindiskar självklart glasen, något annat är inte ett alternativ i vår familj, och de är lika fina i dekoren nu som för ett år sedan. De passar utmärkt att servera en mumsig förrätt i, eller en läcker pannacotta eller varför inte en chokladmousse till efterrätt. Jag säger som min dotter, smaskens (!).
Jag har valt att ta in 3 olika glas som kommer att säljas i CUP OF STYLE´s webbshop, rödvinsglaset (31cl), champagneglaset (23cl), vattenglaset (30cl) och en tillhörande karaff (1,3l)
De ligger redan nu upplagda och kan beställas och leverans sker tidigast 1a maj veckan.
Blir det tidigare leverans så meddelar jag självklart det.

//Susan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar