söndag 11 april 2010

Nytt spännade projekt

2010-03-21 12:11:50

Då har man tokirrat runt bland kilometervis med tyger (!) Tyger med allt man kan tänka sig, HJÄLP! De som känner mig tänker nog, men vad gör Suss i en tyg affär ?!?....
När Ida visade mig in i butiken från gatan tänkte jag snabbt att detta är ju lugnt, hitta 4 till 5 tyger till mitt senast projekt blir en baggis..........
Men ack vad jag bedrog mig, vi skulle inte shoppa i "butiken" som vanliga kunder, utan vi skulle in bakom kulisserna.
Jisses jag har nog aldrig sett så mycke tyger på en och samma gång. Som sagt kilometervis och i alla utformningar. Men "mission completed" och stressade sprang vi en timme senare ut från "kulisserna" och igenom butiken ut till bilen som vi med stor fördel parkerat alldeles runt hörnet. Visste, eller rättare sagt har nog aldrig tänkt på att tyger väger en del.
Så med en rivstart bar det iväg mot ridskolan.
Och jag som bytte riddag för Filippa från torsdag 15.30 till lördagar 12.15 för att slippa stressa........
Stackars Ida fick jag dumpa en kilometer hemmifrån för att hinna i tid, (Sorry Ida, verkligen ledsen!!)

Så nu har snart CUP OF STYLE sin första produkt med egen design, så spännande.... hoppas att de hinner bli klara tills butiken är öppen på lördag 27:e mars 10-15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar